پاسخ پرويز پرستويي به شايعات
 
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 16:28 ::  نويسنده : سید رضا حسینی
پرويز پرستويي با گله از مطالب مطرح شده درباره كناره‌گيري‌اش از بازيگري گفت: روي بازيگري تعصب دارم و هيچ وقت نمي‌توانم آن را كنار بگذارم اما با هر شرايطي هم مقابل دوربين نمي‌روم.
 
 
به گزارش افکارنیوز،‌اين بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: آن عزيزاني كه از سر خيرخواهي يا كنجكاوي مي‌خواهند درباره من بدانند، اگر حال سينما خوب است، حال من هم خوب است!

وي ادامه داد: من با شرايط بيگانه نيستم و نسبت به اتفاقاتي كه مي‌افتد نمي‌توانم بي‌تفاوت باشم اما حالم آنقدر هم بد نيست كه آن‌طور كه برخي مدعي شده‌اند، به كشاورزي رو آورده باشم.

پرستويي با اشاره به صحبت‌هاي عزت‌الله انتظامي گفت: تمام دغدغه من آن بوده كه پير ديرم بيان كرد: «از تماشاگر خجالت مي‌كشم در اين فيلم‌ها كار كنم» و وقتي ايشان خجالت مي‌كشند، من بايد بميرم!

وي افزود: به مخاطبي كه در اين شرايط پول تو جيبي‌اش را مي‌خواهد صرف سينما كند احترام مي‌گذارم و علي رغم پيشنهادات زيادي كه داشته‌ام اما هر كاري را قبول نخواهم كرد.

پرستويي با بيان اينكه سينما را به عنوان شغل انتخاب نكرده است، خاطرنشان كرد: من روي بازيگري تعصب دارم و تا زماني كه نفس داشته باشم نه به خاطر درآمد بلكه به عشق مخاطب كار خواهم كرد و هيچ وقت نمي‌توانم بازيگري را كنار بگذارم و اگر احساس كنم مقابل تماشاگر خجالت نكشم قطعا اولين كاري كه پيشنهاد شود قبول خواهم كرد.

اين بازيگر با انتقاد از شرايط موجود سينما گفت: چرا ما به اينجا رسيده‌ايم كه براي جذب تماشاگر آش رشته بدهيم و بازيگر در گيشه سينما بليت فروشي كند؟ چه زماني سينماي ما اينگونه بوده است؟

بازيگر فيلم «آژانس شيشه‌اي» افزود: در اين وضعيت سينما كارهايي هم مي‌شود و يكسري به خاطر خرج دفتر و زندگي‌شان كار مي‌كنند و وقتي خود سينمايمان سامان درستي ندارد، من چگونه مي‌توانم كار كنم؟

پرستويي با بيان اينكه اهالي سينما بايد با آرامش كار كنند، اظهار كرد: بايد فضا به گونه‌اي باشد كه اعضاي سينما احساس آرامش و امنيت كنند و كاري كه مي‌شود بدانيم به ثمر مي‌رسد اما در حال حاضر هيچ چيزي به خاطر اين آشفتگي ثبات نخواهد داشت.

وي ادامه داد: من هم جزوي از همين سينما هستم و طوري تربيت شده‌ام كه به مخاطب خودم در هر شرايطي احترام بگذارم و باز اعلام مي‌كنم اگر فيلمي باشد كه بتواند من را به مخاطب نزديك كند، قطعا در اولين فرصت اين كار را خواهم كرد. تا زماني هم كه پيش نيايد به احترام مخاطبم اين كار را نخواهم كرد.

اين بازيگر همچنين درباره پيشنهاد بازي در فيلم «چ» ابراهيم حاتمي‌كيا به ايسنا اظهار كرد: از طرف حاتمي‌كيا پيشنهاد شد اما به دليل نامساعد بودن شرايط، از ايشان عذرخواهي كردم كه اين به وضعيت كلي سينما مربوط مي‌شود. اينكه گفته مي‌شود براي اين فيلم ۶۰۰ ميليون تومان پيشنهاد شد، تاكنون در عمر بازيگري‌ام چنين مبلغي به من پيشنهاد نشده و براي فيلم «چمران» هم اصلا كار به پيشنهاد مبلغ و خواندن سناريو نرسيد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


اخیار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار و مطالب جالب از همه چیز و همه جا و آدرس jaleb234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 2813
بازدید کل : 279543
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی



خطاطي نستعليق آنلاين

 
 
 





Powered by WebGozar